اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس نا امیدی و خستگی

اس ام اس نا امیدی



اس ام اس نا امیدی و خستگی

بالاتر از سیاهی هم رنگ هست

مثل رنگ این روزهای من

 
اس ام اس نا امیدی و خستگی
 
آن روزها که با او بودن برایم آرزو بود

 تمام شد

امروز با او بودن یا نبودن فرقی ندارد


اس ام اس نا امیدی و خستگی

هــر کس

یـا شب میمیـــرد

یــــا روز

مـــن شبـانــه روز


اس ام اس نا امیدی و خستگی

این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند

فقط ادامه می دهند


اس ام اس نا امیدی و خستگی

من

از این منـی ،

که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم !


اس ام اس نا امیدی و خستگی

امــروز

دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی

فردایــت را می ســـازم


اس ام اس نا امیدی و خستگی

خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد

 شکست


اس ام اس نا امیدی و خستگی

دلم کمى هوا میخواهد اما در سرنگ

از زندگى خسته ام


اس ام اس نا امیدی و خستگی

شاید قانون دنیا همین باشد

من صاحب آرزویی باشم

که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست


اس ام اس نا امیدی و خستگی

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام

برای بابا لنگ درازی می نویسم

که این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش


اس ام اس نا امیدی و خستگی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد