اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزو کردن

اس ام اس آرزو



اس ام اس آرزو کردن


دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم

 همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب

(اوحدی مراغه‌ای)
  
اس ام اس آرزو کردن


ز بس زخم زبان خوردم

 دهان از گفتگو بستم

 در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم

(ابوالحسن ورزی)


اس ام اس آرزو کردن



چنان بدیدن روی تو آرزومندم

 که گر بدادن جان ممکن است خرسندم

(افسر شیرازی)


اس ام اس آرزو کردن


همه آرزوی دل را به تبسمی برآور

 همه رنجهای جان را به کرشمه‌ای دوا کن
(دکتر صورتگر)


اس ام اس آرزو کردن


صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

 ولی من باز پنهانی

 ترا هم آرزو کردم


(شهریار)


اس ام اس آرزو کردن


مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی

 که‌ خواب ‌آید به چشمم بلکه جانانم به خواب‌ آید

(شیدای کردستانی)


اس ام اس آرزو کردن


داری هوس که غیر برای تو جان دهد

 آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما

(عالمی)


اس ام اس آرزو کردن


شبی در عالم مستی همین قدر آرزو دارم

 که مست از جای برخیزی و بنشینی به دامانم

(فروغی بسطامی)


اس ام اس آرزو کردن


فریب دورنماهای آرزو خوردم

 ره سراب گرفتم ز تشنگی مردم

(دکتر صدارت)


اس ام اس آرزو کردن


به ماه روی تو این آرزو که من دارم

 هزار سال اگر بینمت هنوز کم است

(بابافغانی شیرازی)


اس ام اس آرزو کردن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد