اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزو تک بیتی

اس ام اس آرزو میکنم



اس ام اس آرزو   تک بیتی

آرزو دارد که بیند کشته آن بدخو مرا

 وه که خواهد کشت آخر آرزوی او مرا

(اهلی‌ ترشیری)

 
اس ام اس آرزو   تک بیتی 

کیم من ؟

 آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان

نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی

(رهی معیری)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


اینکه هر سو میکشم با خود نه پنداری تن است

 گور گردان است و در او آرزوهای من است

(سیمین بهبهانی)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


عمرم چنان گذشته به سختی

 که مرگ را فرصت نکرده‌ام که کنم آرزو هنوز

(مسعود فرزانه)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


همه هست آرزویم که به بینم از تو رویی

 چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی

(فصیح الزمان شیرازی)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


اگر به دامن وصل تو دست ما نرسد

 کشیده‌ایم در آغوش آرزوی ترا

(حزین لاهیجی)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


یاد ایامی که مرغ آرزو

بر بساط ابرها پر می ‌گرفت

(باستانی پاریزی)


اس ام اس آرزو   تک بیتی


سوخته چون لاله عمری در فراق لاله‌رویی

بر لب آمد جان و ما را بر نیامد آرزویی

(مژده)


اس ام اس آرزو   تک بیتی

اگر نیک بختی ترا آرزو است

 چنان زی که دشمن شود با تو دوست

(نیازی)


اس ام اس آرزو   تک بیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد