اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزو و امید

اس ام اس آرزو میکنم



اس ام اس آرزو و امید



بزرگترین آرزویم این بود

 که کوچک ترین آرزوی تو باشم

 
اس ام اس آرزو و امید
 

برایت آرزو می کنم

آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری


اس ام اس آرزو و امید


به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

 به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز


اس ام اس آرزو و امید


امیدوارم توپ خوشبختی

سانترش همیشه روی قلبت باشه


اس ام اس آرزو و امید


خواهم که قلب گرمت ، آماج غم نگردد

باغ دلت الهی ، دشت ستم نگردد

اشک ندامت ای جان ، از چشم تو نبارد

 دنیای آرزویت ، مرداب غم نگردد


اس ام اس آرزو و امید


وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد

 با تمام وجودم آرزو میکنم لبهایت در آن نزدیکی باشد


اس ام اس آرزو و امید


دیدگانت از همیشه شادتر

 شهر قلبت زنده و آبادتر

غصه هایت دم به دم ای مهربان

 در گذرگاه زمان بر بادتر


اس ام اس آرزو و امید


آرزو کردم میان بی کسی های دلم

 لااقل یادم به قلبت تا ابد مهمان شود


اس ام اس آرزو و امید


خدایا دوست بدار آنهایی را که دوستمان دارن و نمیدانیم

و سلامت بدار آنهایی را که دوستشان داریم و نمیدانند


اس ام اس آرزو و امید


خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد

 دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد


اس ام اس آرزو و امید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد