اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران

اس ام اس سخنان کوروش کبیر



اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


انسان همان می شود

 که اغلب به آن فکر می کند

  
اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده

 شاید بازگشاینده قفل در باشد



اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران



تنها راهی که به شکست می انجامد

 تلاش نکردن است


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


دشوارترین قدم

 همان قدم اول است


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


عمر شما از زمانی شروع می شود

 که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


آفتاب به گیاهی حرارت می دهد

که سر از خاک بیرون آورده باشد


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد

 بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران


من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت

 من خوشی های بسیار خواهم آورد

من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد

 زیرا شادمانی او شادمانی من است


اس ام اس سخنان کوروش پادشاه ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد