اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی

اس امئ اس سخنان دکتر شریعتی


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


خدایا به من توفیق تلاش در شکست

صبر در نومیدی

عظمت بی نام دین بی دنیا

عشق بی هوس عطا کن

 

اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


سرمایه های هر دلی

حرف هایی است که برای نگفتن دارد


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


من هرگز نمی نالم

قرنها نالیدن بس است

میخواهم فریاد بزنم

اگر نتوانستم سکوت میکنم


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


همواره روحی مهاجر باش

 به سوی مبدا به سوی آنجا که بتوانی انسانتر باش

و از انچه که هستی و هستند

 فاصله بگیری این رسالته دائمی توست


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


هر انسان کتابی است

در انتظار خواننده اش


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


ارزش انسان به اندازه حرف هایی هست

که برای نگفتن دارد


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


معشوق من چنان لطیف است

که خود را به « بودن » نیالوده است

که اگر جامه ی وجود بر تن می کرد

نه معشوق من بود


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


دل های بزرگ و احساس های بلند

 عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


 اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم

که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم

 این زندگی من است


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی


گر قادر نیستی خود را بالا ببری

همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری


اس ام اس سخنان دکتر شریعتی عرفانی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد