اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر عاشقانه

اس ام اس شعر عاشقانه


اس ام اس شعر عاشقانه


ای روی گشـــاده خُلق تنگ آمده ای

آهــوی رمیده  چـون پلنـگ  آمـده ای

آن روسری سپید می دانی چیست

 بــــا پـرچم آشتی بـه جنگ آمـده ای

  
اس ام اس شعر عاشقانه


خوش خُلقی و خشم همزمان یعنی چه

 بیـزاری و عشق  تـوأمـان یعنی چه

با رفتن من اگر موافق هستی

 پس این  بنشین ، نرو ، بمان  یعنی چه


اس ام اس شعر عاشقانه


بسیـار تماشایی و آراسته ای

 از رونق مـاه آسمان کاسته ای

انگار نه انگار که مارا دیدی

 از روی کدام دنده بر خاسته ای


اس ام اس شعر عاشقانه


سر کش بـودم به حیله رامم کردی

 ای افسونگر ،چه پخته خامم کردی

خوش چرخـاندی کمند گیسویت را

 در تـــــاریکی  اسـیر دامـم کـــردی


اس ام اس شعر عاشقانه


در دیده ی تـو رمز نهانی پیداست

 در جام نگاه تو جهانی پیداست

کَس ره  نبرَد  درون آن قلعه ی راز

 کز بام و برَش تیر و کمانی پیداست


اس ام اس شعر عاشقانه


کوهی بودم، به پــای تو گَـرد شدم

 بـــازیچه ی بـــاد های ولگرد شدم

تـــا د ر دل من حلول کردی ای ماه

انگشت نمای مرد و نـــا مرد شدم


اس ام اس شعر عاشقانه


بــــا آ مدنت  بهــانه پـیدا  شده است

 خورشید میـــان خانه پیدا شده است

ما  نیم نظر  چشم به هم  دوخته ایم

 یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است


اس ام اس شعر عاشقانه


این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف

 ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف

در آینه ی دلم  به جز عکس تو نیست

 شک داری اگـــــر  بیــا دلم را بشکاف


اس ام اس شعر عاشقانه


بــا این که لب از کـلام بستید شما

 ساکت سر جـایتان نشستید شما

امـــواج  نگــــاهتــان  دلم را  لرزاند

 اصلا نکند زلـــــزله هستید شـــما


اس ام اس شعر عاشقانه


با انگشت اشـــــــــاره در خواهد زد

 دل در ســ ــینـه شدید تر خــــــواهد زد

قلبم  بــــا تیک تــاک خود می گوید

 یلدا سر شد سپیده سر خواهد زد


اس ام اس شعر عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد