اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ضد دختر طنز

اس ام اس ضد دختر


اس ام اس ضد دختر طنز


شما دختر جوونا یادتون نمیاد

 ولی یه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد میکردن

  

اس ام اس ضد دختر طنز

پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که

سر به تن دخترای دیگه نباشه


اس ام اس ضد دختر طنز


طبق آخرین آمار

 خانوم ها ۷۰٪ عمر خود را


در جستجوی یافتن آدرسِ ” یه دکترِ خوب ” سپری میکنند


اس ام اس ضد دختر طنز

دختر: مامان من زن این مرد نمی شم

مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره

دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان

مادر:تو با اون ازدواج کن

 من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه


اس ام اس ضد دختر طنز


پسرا

شنیدم کامپیوتر گرفتی

مشخصاتش چیه ؟

۸ گیگ رم – ۱ ترا هارد و....

دخترا

شنیدم کامپیوتر گرفتی

 مشخصاتش چیه ؟

صورتیه ( ذوق مرگ )


اس ام اس ضد دختر طنز

یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم

خیلی حالم گرفته میشه

که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره


اس ام اس ضد دختر طنز

شنیدین این دخترای دم بخت میگن

 من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من

ازدواج که قصد نمی خواد

خواستگار می خواد که تو نداری


اس ام اس ضد دختر طنز

یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن

خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه

والا !


اس ام اس ضد دختر طنز

اگه دیدید یه دختر دهنشو این هوا باز کرده => :O

حتما داره ریمل میزنه

اس ام اس ضد دختر طنز
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد