اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ضد دختر خنده دار

اس ام اس ضد دختر



اس ام اس
ضد دختر خنده دار



یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه

مردن برای زنی که عاشقشی

از زندگی باهاش آسون تره

  

اس ام اس ضد دختر خنده دار

مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه

دختری که خوش تیپ باشه

 دختری که دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینا اینه که

این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن


اس ام اس ضد دختر خنده دار


همیشه پشت سر هر مرد موفق

 زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره


اس ام اس ضد دختر خنده دار


یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا

من چیزی برای خودم نمی خوام

فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن


اس ام اس ضد دختر خنده دار


دو راه برای خانم مهندس شدن هست

اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی

۲ یه شوهر مهندس پیدا کنی


اس ام اس ضد دختر خنده دار


پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع

حرف زدن تلفن رو قطع کرد

پدر پرسید:

کی بود؟ دختر جواب داد

 شماره رو عوضی گرفته بود


اس ام اس ضد دختر خنده دار


دختره به دوستش زنگ میزنه میگه

 یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟

دوستش میگه

خوب تندتر راه برو

 دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره


اس ام اس ضد دختر خنده دار


یه دختره به یه پسره میگه اگه منو بوس کنی واسه همیشه برای تو میمونم

پسره میگه:

ممنونم از هشداری که بهم دادی


اس ام اس ضد دختر خنده دار


زن به مرد

عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد

از اخلاق خوبم یا از بدن خوش فرمم

مرد : از هیچکدوم عزیزم !

 من از اعتماد به نفست خوشم میاد


اس ام اس ضد دختر خنده دار

و خداوند مرد را نمک زندگی آفرید

 تا زن را از گندیدگی نجات دهد


اس ام اس ضد دختر خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد