اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزو و امید

اس ام اس آرزو میکنم



اس ام اس آرزو و امید



بزرگترین آرزوی من


 کوچک ترین نگاه توست

بزرگترین غم من

آخرین نگاه توست

  

اس ام اس آرزو و امید


درون سینه ام صد آرزو مرد

گل صد آرزو نشکفته پژمرد

دلم بی روی او دریای درد است

همین دریا مرا در خود فرو برد


اس ام اس آرزو و امید
تو را آرزو نخواهم کرد

 هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

 با دل خود ، نه با آرزوی من


اس ام اس آرزو و امید


دو دست گرم تو شفای مرگ من است

لبان مست تو شکوه قلب من است

کجا روم و به که گویم که یک لحظه

خنده تو تمام آرزوی من است


اس ام اس آرزو و امید
آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

 یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم


اس ام اس آرزو و امید
صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را

ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم


اس ام اس آرزو و امید


هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه

آرزو کن کسی که دنیای توست

مال کسی نباشه


اس ام اس آرزو و امید
آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

 وقتی غرق خوشبختی هستی


اس ام اس آرزو و امید
آرزوی قشنگی ست

 داشتن ردپای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده شده از برف

هنوز اما نه برف آمده و نه تو


اس ام اس آرزو و امید


میگن شبا ، فرشته ها از آرزوی آدما

 قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین حالا

رویای تو گفته بشه پیش خدا


اس ام اس آرزو و امید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد