اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و مهربونی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه و مهربونی



به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی

که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم

  

اس ام اس عاشقانه و مهربونی



مهربان ترین قلبها متعلق به کسانی است که با محبت

 دیگران را یاد میکنند


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



عشق محدود خواهان تملک معشوق است

 اما عشق نامحدود فقط خواهان عشق است


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



آه عزیزم چیزی برای گفتن ندارم

 این شعر رو هم نمیخونی خوب میدونم

از وقتی رفتی نامه هاتو هر شب میخونم

 تو یکی از نامه ها نوشته بودی میمونم


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



اگه یه روز نشه که دیگه با تو باشم

برات می نویسم خدا نخواست با ما هم باشیم

ولی بدون اون روز

 روزه مرگ عشق منه


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم

 از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من

 خدا عاشقان را غم مده شکرانه اش با من


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم

 دوست دارم از شما نمیشه بگذریم


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



در خیالم در خوابم همه جا با اویم

 مجنونم در همه جا او را می جویم

خیلی وقت است که رفته ز پیشم

 نه ! او نرفته با خود چه می گویم


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



هر آنچه محبت که در من نهفته از توست

 هیچی نمیگم فقط دو کلمه دارمت دوست


اس ام اس عاشقانه و مهربونی



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد