اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس اماس های غمگین عاشقانه

اس ام اس غمگین



اس ام اس های غمگین عاشقانه


دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

 سرسبز تر از آتش نمرود شدم

  
اس ام اس های غمگین عاشقانه


انسان ها یک به یک در خاک رفتند

 یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

 خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند


اس ام اس های غمگین عاشقانه


ای کاش که از حال دل من خبرت بود

ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود


اس ام اس های غمگین عاشقانه


دوستی با هرکه کردم بلبل نیرنگ بود

ظاهرش اهل خلوص

 باطنش صد رنگ بود


اس ام اس های غمگین عاشقانه


تو پی کدوم ستاره پشت ابرا خونه کردی

رفتی و چیزی نگفتی گریه ام رو بهونه کردی

من سوال ساده تو

 تو جواب مشکل من

رد پای رقتن تو

 روی صحرای دل من


اس ام اس های غمگین عاشقانه


واسه تسکین دلم میگم میاد

ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد


اس ام اس های غمگین عاشقانه


دیگه برنمی گردم ، میرم واسه همیشه

 خیلی عذابم دادی ، خونمو کردی تو شیشه


اس ام اس های غمگین عاشقانه


چه شد پنجره شوق چرا بسته شدی

 شاید از هم نفسی با دل ما خسته شدی


اس ام اس های غمگین عاشقانه


روز مرگم اشک را پیدا کنید روی قلبم عشق را پیدا کنید

روز مرگم خاک را باور کنید روی قبرم لاله را پر پر کنید


اس ام اس های غمگین عاشقانه


خانه را وقف نیلوفر کنید پیکرم را غرق در شبنم کنید

روز مرگم دوست را دعوت کنید بعد مرگم خنده را سر کنید

رفتنم را دوستان باور کنید.


اس ام اس های غمگین عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد