اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه کوتاه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه کوتاه


می خوام یه چیز بگم ، گر چه دوریم ز هم

 نمی ذارم توی دلم ، جا بگیره غصه و غم

  

اس ام اس عاشقانه کوتاه


تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام

 آیا می توانی مرا درمان کنی

 چگونه ؟


اس ام اس عاشقانه کوتاه


از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه

 نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه


اس ام اس عاشقانه کوتاه

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن

 هزاران بار افتاده ایم


اس ام اس عاشقانه کوتاه

قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده

 که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره


اس ام اس عاشقانه کوتاه

صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است

 بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است


اس ام اس عاشقانه کوتاه

همه بغض من تقدیم غرورنازنینت باد

 غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد



اس ام اس عاشقانه کوتاه

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند

که اگر عاشق بشوند به خود بیشتر عشق می ورزند

تا به معشوق



اس ام اس عاشقانه کوتاه

گرچه ای دوست غروردلت احساس مرا درک نکرد

 آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد



اس ام اس عاشقانه کوتاه

بی تو دلگیرترین پاییزم،بی تو از غم و غصه لبریزم

بخدا هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

بپذیر این غزل ناچیزم


اس ام اس عاشقانه کوتاه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد