اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه


روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

  

اس ام اس های عاشقانه


وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیباییهات



اس ام اس های عاشقانه


بی تو ترک برداشته ام و به هر بهانه ای

 دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها و سکوتم را بغض می کنم تا نشنوند صدای شکستنم را


اس ام اس های عاشقانه


گرچه پایان راه ناپیداست

من،به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست


اس ام اس های عاشقانه


به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر


اس ام اس های عاشقانه


بگو دردی زپشت دردخیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

.بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد؟


اس ام اس های عاشقانه


هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما

جای خالی تو پر نشد

آیا تو از جنس بی نهایت بودی


اس ام اس های عاشقانه


به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای


اس ام اس های عاشقانه


فاصله را بگو به خود نبالد

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند


اس ام اس های عاشقانه


نبودنت ، حجم بیشتری از قلبم را

 نسبت به بودنت تسخیر کرده


اس ام اس های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد