اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده

اس ام اس های گلچین شده




اس ام اس های گلچین شده



اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

  

اس ام اس های گلچین شده



غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد


اس ام اس های گلچین شده




شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم

 منم محتاج لبخندم  منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم

منم با عشق درگیرم  منم بی عشق میمیرم


اس ام اس های گلچین شده




در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم

حتی به مساحت یک یاد


اس ام اس های گلچین شده




نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل

 خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند


اس ام اس های گلچین شده



صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود

 دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود

ای یار تو که قایق عشقم باشی

 من هم ملوان زبلت خواهم بود



اس ام اس های گلچین شده



متاسفم، دیگه امیدی نیست

 افتادی تو معدن دلم

حتی تموم تیم های نجات هم که بیان عمرا نمی تونن بیارنت بیرون


اس ام اس های گلچین شده



قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار 

دوست دارم



اس ام اس های گلچین شده



بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم


اس ام اس های گلچین شده



بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم

این گره هیچ وقت باز نشه

حتی با دندون روزگار


اس ام اس های گلچین شده


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد