اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جوک بی مزه و زشت

اس ام اس جوک بی مزه




اس ام اس جوک بی مزه و زشت


عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست

 من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست

  

اس ام اس جوک بی مزه و زشت


من شمع بودم و سوختم

 ولی تو پروانه بودی

تا جیز شدی فلنگو بستی


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


برای اینکه شکست نخورید

 هیچوقت تلاش نکنید

(خواجه گشاد الدین ایرانی !)


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم

 دیدم شلوار پامه !



اس ام اس جوک بی مزه و زشت


غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟

میگه آره ، میگن چیه ؟

 میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!


اس ام اس جوک بی مزه و زشت

زندگی مثل بازی شطرنج می مونه

اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن

وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


به اندازه ی صداقت پینوکیو و رفاقت تام و جری

 و هوش پت و مت دوست دارم


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


غضنفر بچشو میبره توی لندن تا انگلیسی یاد بگیره

سال بعد که میاد سراغش نرسیده به مدرسه

بچه های لندن داد میزنن:

اکبر ددون گلدی !!!


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


شنیدم تو ۳ ساعت ۳ کیلو لاغر کردی

 ای ناقلا ! دماغتو عمل کردی !؟


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه

 احترام بگذارید

تو نمی خواد احترام بذاری

 تو از خودمونی زمبه


اس ام اس جوک بی مزه و زشت


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد