اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند

اس ام اس بخند بچه




اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


چرا زنان

 مردان باهوش را دوست دارند؟

بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند

  

اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


مرده زنده میشه و همه فرار می کنن

بعد از یکی دو دقیقه غضنفر داد می زنه:

برگردید برگردید، نترسید، کشتمش


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


مردان از دو نوع خارج نیستند

یا روی سرشان خالیست

 یا توی سرشان !


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


سلام خوبی ؟

من هفته دیگه دارم نامزد میکنم

 یه مهمونی کوچیکه حتما بیا

تورو خدا کادو با خودت نیار ، فقط یکی رو بیار باهاش نامزد کنم !


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا

که اگر شما هم حمام بروید

 یکی از آنهائید


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


۹۸۳۰۰۰۳۰+

مشترک گرامی بخش اس ام اس شما فعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید !

( ایرانسل )


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


میدونی حدفاصل گریه تا لبخن چیه

دماغ


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


گلبم از دوریط میثل قونجیش طون طون میزنه فوشار میاد رو اسابم

چیه چیرا میخندی

ساوات ندارم آما دوصیط کی دارم !


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


LLLLLLLΓ\
‘-o—-o–’

این اتوبوس فقط خوشکلاروسوار میکنه بیزحمت بروکنار


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


شاعری فرموده است

مزن زن را ولی چون بر ستیزد

 چنانش زن که هرگز بر نخیزد


اس ام اس بخند بچه بیخودی بخند


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد