اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه تنهایی

دور باش اما نزدیک

من از نزدیک بودن های

دور میترسم

  

اس ام اس عاشقانه تنهایی

میزند فقط به یاد عشقت این نبض

 جز تو من به کَس نگفته بودم این رمز !

گر بری سفر به پای تو کنم صبر

 تا چمن به زیر پای من شود سبز !


اس ام اس عاشقانه تنهایی

کی باشد و کی که ما نشینیم به هم

 دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم

قدر دل یکدگر بدانیم و سپس

 موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم !


اس ام اس عاشقانه تنهایی

کاش در سینه مرا این دل دیوانه نبود

 یا اگر بود اسیر غم جانانه نبود

رخ گل مایه سودا و گرفتاری شد

 ورنه مرغ دل ما را هوس دانه نبود



اس ام اس عاشقانه تنهایی

من خسته شدم بار مرا کوه نبرد

 طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد

این مردم ما ز غصه جوک می گویند

 یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد



اس ام اس عاشقانه تنهایی

دلم از اینجا گرفته یه جهان تازگی می خواد

تب وتاب و ماجرایی

 واسه زندگی می خواد


اس ام اس عاشقانه تنهایی

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

 پنیری بودم و دلبر چنان موش!

دل و دینم، دل و دینم ببردست

 خدایا سارق دین و دلم کوش؟!


اس ام اس عاشقانه تنهایی

هر کاری که می کنیم بی سرانجام است لعنت

 هر راهی که می رویم منتهی به دام است لعنت

برسردر عشق و دوستی باید حک کرد

 بر هر چی رفیق بی مرام است لعنت


اس ام اس عاشقانه تنهایی

حرف میزنیم تا در دلمان نماند

اما همین که به زبان آمد

می دانیم خطا بوده



اس ام اس عاشقانه تنهایی

ندونم طالعم را کی نوشته

 شدم از آتش عشقت برشته

فقط در قلب من جای تو باشد

 کمی هم جای ناهید و فرشته


اس ام اس عاشقانه تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد