اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه شعر

اس ام اس شعر عاشقانه



اس ام اس عاشقانه شعر


جان غمگین،تن سوزان،دل شیدا دارم

 آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل،خون جگر،آتش غم،درد فراق

 چه بلاها که زعشقت من تنها دارم

  

اس ام اس عاشقانه شعر


توی دادگاه عشق ، منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشقه محرومم کن

حبس ابد ببر برام ، هرچی بگی من حاظرم

 به خاطر دوست داشتنت ، تا چوبه دار هم میرم


اس ام اس عاشقانه شعر

ای روی تو گلگون زمی ناب شده

 وز خون دلم چو لاله سیراب شده

بر چشم ترم ببخش کز سوز درون

 اشکی است چو آتش آب شده


اس ام اس عاشقانه شعر


دل جزره عشق تو نپوید هرگز

 جز محنت و درد تو نجوید هرگز

صحرای دلم عشق تو شورستان کرد

 تا مهر کسی در آن نروید هرگز


اس ام اس عاشقانه شعر


بردامن تو دست نیازم بادا

 پیوسته غم تو دلنوازم بادا

همواره خیالت که در آغوش من است

 آگاه زمن و سوزوگدازم بادا


اس ام اس عاشقانه شعر


شب نیست که آهم به ثریا نرسد

از چشم ترم آب به دریا نرسد

میمیرم از این غصه که آیا روزی

 دیدار به دیدار رسد یا نرسد


اس ام اس عاشقانه شعر


تو را بر کوه خواندم آب می شد

 به دریا گفتمت بی تاب می شد

چو بر شب نام پاکت را سرودم

 ز خورشید رخت سیراب می شد


اس ام اس عاشقانه شعر


در بستر بی رحمی و خون زاده شدم

 از اول عمر با جنون زاده شدم

خاکستریم ، دست خودم نیست عزیز

 ققنوسم از آتش درون زاده شدم


اس ام اس عاشقانه شعر


خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست

سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست

دیگر کاسه صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن

خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست


اس ام اس عاشقانه شعر


در این دور و زمانه دل هر کس دل نیست

کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست

نمی دانستم جنس دل ها تمام از سنگ است

واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست


اس ام اس عاشقانه شعر

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد