اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


دلم تنگ است

دلتنگ بودن در کنارت

از جام عشقت،سر کشیدن


با بوسه های گرم مهرت   از کنج غمها پر کشیدن

  

اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ



تو که می آیی پنجره ای باز می شود

پرده بی رنگ دلتنگی کنار می رود

آرام میان جانم خانه می کنی


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی

من آمده ام یا نشود یا نتوانی

من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم

چشم های شکست

 خورده ی رویای جوانی



اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


بی حوصله ام دست خودم نیست

کمی دلتنگ فردایم

فردایی که تومی آیی

شاید من نباشم



اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


این اشک های بی دلیل من

باز هم تو را بهانه می کنند

می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند

حق دارند،آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند



اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


چه شده ست مرا که اینسان به یکباره

همچون آهویی افتاده ام به دام دلتنگی

حس غریبی ست، آری،‌ هوای گریه دارم باز

افسوس! که اشکم شده است حرام دلتنگی


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


نه از رومم / نه از زنگ

همان بی رنگ بی رنگم

بیا بگشای در بگشای

دلتنگم


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


چه روزای پر از دردی جلو عکست نشستم با بغض سردی

دیگه با تنهاییهام ساختم مطمئن شدم برنمیگردی

تنها زیر سقف شکسته غرق این کابوس تکراری

اینجا برگ فاصله برنده شد

 نساز آهنگ دلتنگی


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ


شبی باران ، شبی آتش

 شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم

 شبی با مرگ می جنگم


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ



تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم

 اما باز دلتنگم


اس ام اس عاشقانه سی دل تنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد