اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه دلتنگی


دل تنگیهامو بردار پیش خودت نگهدار

وقتی که تنها شدی منو به یادت بیار

  

اس ام اس عاشقانه دلتنگی


وقت دل تنگ میشم پ

شت در قلبت هی در می زنم

پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


دلم !!!!!!!!!درد میکنه ؟

نه !  میپیچه ؟

نه !  میسوزه ؟

نه !    پس چی ؟

دلم برات تنگ شده


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


بازم دلگیر دلگیرم

دارم بهانه میگیرم

همش دلتنگ چشماتم

بازم من بی تو میمیرم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


فدای اون مهر و وفات

دلم شده تنگ برات

چطور بگم ؟ باور کنی

چقدر عزیزی تو برام


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه

نه بین زمین و آسمون جنگ میشه

نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه

فقط دل منه که برات تنگ میشه


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


نردبامی که به اندازه ی دلتنگی من قد بکشید

 پشت دیوار کسی یافت نشد

تکیه بر حسرت خود خواهم زد


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


فکر میکنی اس ام اس میدم

 کارم پیشت لنگه ؟

یا دستم زیر سنگه ؟

نه ، فقط دلم برات تنگه


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


قلبی داری به وسعت دریا و به بینهایت آسمانها

باید منطقی باشم

 حق داری اگه دلت برام تنگ نمیشه


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد