اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه دلتنگی


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است

 همیشه دلتنگ توام

  

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دلتنگ دیدار تو ام

ای ماه شهر آرای من

ای چشم های روشنت

آیینه ی فردای من


اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دلم تنگ است

دلتنگ بودن در کنارت

از جام عشقت،سر کشیدن

با بوسه های گرم مهرت

از کنج غمها، پر کشیدن


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


تو که می آیی پنجره ای باز می شود

پرده بی رنگ دلتنگی کنار می رود

آرام میان جانم

خانه می کنی


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


نه از رومم / نه از زنگ

همان بی رنگ بی رنگم

بیا بگشای در

بگشای دلتنگم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی

آدما خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست

 گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست

 گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره

 یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟

 دلتنگ کسیه که پیام میده

 عزیز کسیه که پیام میخونه


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


مینویسم د – ی – د – ا – ر

 تو اگه بی من و دلتنگ منی

 یک به یک فاصله ها را بردار


اس ام اس عاشقانه دلتنگی



دان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است

من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم

 ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن

 نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج می کنه

 بچشون میشه تراکتور


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد