اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

اس ام اس های گلچین شده




اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

تو همیشه دعوتی

 راس ساعت دلتنگی

  

اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

میدانی تنهایی کجایش درد دارد

“انکارش”


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را  آسوده می خوابد



اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


فرهاد میدانست صد سال نمیتواند کوه را بکند

فقط میخواست

یک عُمر اسمش را با “شیرین” بیاورند



اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است



اس ام اس های گلچین شده عاشقانه


تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

 شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

 تو که رنگ پریشونی ندیدی . . .



اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

اینجا بجز دوری تو

چیزی بمن نزدیک نیست


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

لعنتی

تمام این مدت دل داشتی و حکم لازم نکردی


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

کاش خبر از این دل تنگم داشتی

 کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

 کاش مرهمی برای دردش داشتی


اس ام اس های گلچین شده عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد