اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های ناب عاشقونه

اس ام اس های گلچین شده





اس ام اس های ناب عاشقونه


وقتی دلت با من نیست

 بودنت مشکلی را حل نمی کند

  

اس ام اس های ناب عاشقونه


دیدی همان یک مشت

دانه ی احساسی که پاشیدی

چه طور خیال پرواز را از سر این پرنده پراند



اس ام اس های ناب عاشقونه


برای من از دور دست تکان نده

 من تو را همین نزدیکی گم کرده ام



اس ام اس های ناب عاشقونه


در میان همگان گشتم و عاشق نشدم

تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم 



اس ام اس های ناب عاشقونه

در این زندان تنهایی

 به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم



اس ام اس های ناب عاشقونه

لاله ی داغ دیده را مانم

 اشک از رخ چکیده را مانم

دست تقدیر از تو دورم کرد

 گل از شاخه چیده را مانم . . .



اس ام اس های ناب عاشقونه


یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود

 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سویی نیست

 به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .



اس ام اس های ناب عاشقونه


بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم

 گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم

گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی

 من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .



اس ام اس های ناب عاشقونه

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

 محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت

 که در این وصف زبان دگری گویا نیست


اس ام اس های ناب عاشقونه


عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید

هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید 



اس ام اس های ناب عاشقونه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد