اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس
عاشقانه جدید


در این زندان تنهایی

 به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم

  

اس ام اس عاشقانه جدید


گفتی که بیا و از وفایت بگذر

 از لهجه بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست

 معنای لطیف عشق را فهمیدم . . .


اس ام اس عاشقانه جدید


حکایت تو که دنیا را نیازرده ست

 دلی گرفته در آیینه های افسرده ست

حکایت منه در مشت روزگار دچار

پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست . . .



اس ام اس عاشقانه جدید


وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم

 توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم  . . .



اس ام اس عاشقانه جدید


این عشق برای من هیچ نداشت

اما

گلهای بالشم را ” باغبان ” خوبی بود

اشک های هر شب من


اس ام اس عاشقانه جدید



خوب من

سیب را چیدم تـا ببینی تو را میخواهم

 نه بهشت را



اس ام اس عاشقانه جدید



قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه

قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه



اس ام اس عاشقانه جدید


همیشه با غمت من در ستیزم

 به این خاطر همیشه اشک ریزم

به هر برگ گلی این را نوشتم

 تویی امید من تنها عزیزم


اس ام اس عاشقانه جدید


می مونم یه همنفس برای تو

می ریزم زندگیمو به پای تو

میخونم از عشق بی مثال تو

 نمیشه غافل باشم از حال تو



اس ام اس عاشقانه جدید


یادتان باشد

عشق بعدی را

قبل از مصرف

 خوب تکانش بدهید تا خاطراتش بریزد


اس ام اس عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد