اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


جهان مست از می نام تو باشه

 دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که

تو برگ دومش نام تو باشه

  

اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

 گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

 تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت

 دلتنگی ام را به باد می سپارد


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


جز یاد تو در دلم قراری نبود

ای دوست به جز تو غمگساری نبود

دیوانه شدم زعقل بیزار شدم

خواهان تو را به عقل کاری نبود


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی



اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم

تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


اگر میداد لیلی کام مجنون

کجا افسانه میشد نام مجنون


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


درد دارد

وقتی چیزی را کسر میکنی که

با وجودت جمع زده ای


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


مچاله کن ، بشکن ، بند بزن

 خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست

 دل تنهای من است


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم

 تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم


اس ام اس عاشقانه واسه عاشقا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد