اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خسته از روزگار

اس ام اس خسته از روزای تکراری




اس ام اس خسته از روزگار
 

یــک روزی بـه هـــر دلـــیلی

اگــر از تــه ِ قــلب ِتـــان خــندیــدیــد

لطـــفـا”

بـــرای ِ من هـــم تـــعریــف کنـــید

  
 
اس ام اس خسته از روزگار
 

هــر کس یـا شب میمیـــرد یــــا روز

مـــن

شبـانــه روز !

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

آن روزها که با او بودن برایم آرزو بود

“تمام شد”

امروز با او بودن یا نبودن فرقی ندارد

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

امروز کسی از من پرسید چند سال داری

گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم

کودکی چند ساله ام

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

وقـتـی خــواب بــــرایِ فــــرار از “بیــــداری” بـــاشـد

تمــــــام شـــده ای

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

اگر گریــه نمیکنـــم فکــر نکن از سنگـــــم

مــن مـــــرد هستم

تنهـاییــ قـدم زدنم از گریـه کردنـ دردنـاکــــ تـــر استـــ

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

بَهاے ِ با تو بودَنـ بس ناجوانمردانه

سَنگیـــن استــ

درآمَدِ روحـ ِ من ناچیز تر از اینهاستـ

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

من ؛

از این منـی ،

که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم !

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای ِ مـــادرم

زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد

 
اس ام اس خسته از روزگار
 

معنی ماندن ِ بی عزت چیست؟

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا، خودت تمامش کن


اس ام اس خسته از روزگار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد