اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس نا امیدی

اس ام اس نا امیدی





اس ام اس نا امیدی

 

دلم کمى هوا میخواهد اما در سرنگ

از زندگى خسته ام

  
 
اس ام اس نا امیدی
 

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام

برای بابا لنگ درازی می نویسم که

 این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش

 
اس ام اس نا امیدی 

 
این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند

فقط ادامه می دهند

 
اس ام اس نا امیدی
 

هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد

من امـا فـقـطـ

دسـتـــ بــرمــیــدارم
 

اس ام اس نا امیدی 

 
خدایا فکر کنم سرنوشت منو وسط میدون شهر نوشتی

بس که هرکی به من رسید منو دور زد

 
اس ام اس نا امیدی
 

تقــویمِ امـسال هـــم

 بـا تقـــویــمِ پــارسال .هیـــچ فــرقـی نمیـــکند

وقتـی زنـــدگی تــا اطّـلاعِ ثــانــوی تعــطــــــیل اسـت

 
اس ام اس نا امیدی
 

مثل سیگار نصفه افتادم

در جهانی که پمپ بنزین بود

 
اس ام اس نا امیدی
 

این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است

 
اس ام اس نا امیدی
 

نمـــــیـدانــــی ، چه دردی دارد

وقـــتـی حــــالـم در واژه هــا  هــم نــمی گنــــجــد

 
اس ام اس نا امیدی
 

بــاران فـــقط همین جایی از قصّه

 که من ایستاده ام می بـــارد

دو قدم این طرف تر

دو قدم آن طــرف تر

همیشه آفــتـاب است !


اس ام اس نا امیدی 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد