اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس نامردمیها

اس ام اس نا امیدی





اس ام اس نامردمیها



این روزها احساس میکنم شـــدیدا هستیم و در عین حال

عمـــیقا نیستیم

  

اس ام اس نامردمیها



دور گردنش شال پیچیدند

و سرش کلاه گذاشتند و رفتند

کسی نفهمید همین محبت ها آدم برفی را آب کرد



اس ام اس نامردمیها



کاش دنیا چند ثانیه خفه می شد

تا من با خودم گپی بزنم


اس ام اس نامردمیها



به هرکس که می نگرم در شکایت است

درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست


اس ام اس نامردمیها



هر چقدر عینکم را تمیزتر میکنم

 دنیا کثیف تر میشود


اس ام اس نامردمیها



زنــدگـی ، اتّفــاقِ نـادریـست

کـه بــرایِ بـعضـی از زنــــده ها می اُفتــد


اس ام اس نامردمیها



گرگ همان گرگ است ، شغال همان شغال

و بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست


اس ام اس نامردمیها



واقعیت ها را هر روز صبح جا میگذارم پشت اتاق گریم

از بس آدمها واقعی بودنمان را دوست ندارند


اس ام اس نامردمیها



هیچ کس در این دنیــــــــــا سـرش شلــوغ نیست

همه چیـــز به اولـویت ها بر میگـردد


اس ام اس نامردمیها



مواظبم باشید ، دست هایم را بگیرید

می گویند آلزایمر گرفته ام اما

 من فقط دنیایتان را نمی شناسم


اس ام اس نامردمیها


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد