اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس حقیقت تلخ جدید

اس ام اس حقیقت تلخ



اس ام اس حقیقت تلخ جدید


دلتنگی یعنی اینکه

 دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی

و وانمود کنی داری ساعت گوشیتو میبینی

  

اس ام اس حقیقت تلخ جدید


باید برای ادما مثل بالش باشی

سرد باشی دوستت دارن

ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچوننت


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


تنهایی

تقدیر من نیست

 ترجیح من است


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


خدایا دستم رابگیر

خسته شدم از این دست و اون دست گرفتن


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


گــــــاهی احســـــــاس میکنم

 روی دست خدا مانده ام

خستـــــــه اش کرده ام

 خودش هم نمی داند بامن چه کند


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


خدایا...

ما که وزنی نداریم

 پس چرا به دل دیگران سنگینی مکنیم...


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


خدایا...

من ترک تحصیل کردم!

 دیگه از من امتحان نگیر...


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


تویى که میگى :

 دیگه مثل من پیدا نمیکنى !

واقعا فکر میکنى بعد از تو

 دنبال یکى مثل تو میگردم !؟


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


این روزها شدم معادله چند مجهولی

 هیچکس از هیچ راهی مرا نمیفهد



اس ام اس حقیقت تلخ جدید


نفس میکشم تا بجای مرده ها خاکم نکنند

این گونه است حال من دیگرچیزی نپرس


اس ام اس حقیقت تلخ جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد