اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس HAGHIGHAT TALKH

اس ام اس حقیقت تلخ



اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


میدو نم تا پیام میاد دعا میکنی من باشم

 خواستم بگم دعات مستجاب شد منم

  

اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


حساب کردم عید ۱۳ روز برم آنتالیا

 کمتر خرجم میشه

تا آجیل بخرم بذارم جلو مهمونا


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


خدایا تنهام ...!

تو هم تنهایی...!

میای با هم دوست بشیم...؟


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده!

 نمیدونم چرا؟

ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم !


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


تنهایی قشنگتریـن

 و بی منت ترین حس دنیاست

چون برای داشتنش نیاز به

 هیچکس نداری…


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


هیچوقت حرفایی رو که مردم

موقع عصبانیت بهت می زنن رو فراموش نکن

چون حقیقته !!


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH



شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر

شخصیت من چیزیه که من هستم

 اما برخورد من بستگی داره به اینکه: "تو" کی باشی...


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه زندگی نباشد

صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH


خدایـــا !

من اینجـــا

 دلــــم سخـــــت معــــجزه مــــی خواهــــد

و تـــــــــو انـــگار

معـجزههــــــایت را گــــــذاشته ای بــــــرای روز مبادا


اس ام اس HAGHIGHAT TALKH
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد