اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه



تو را دوست دارم بدون این که علتش را بدانم

محبتی که علت داشته باشد یا احترام است، یا ریا

  

اس ام اس عاشقانه




اشتباهم این بود !!

 عمق رابطه مان آنقدر نبود که

 درون آن شیرجه زدم . . .


اس ام اس عاشقانه



شجاعت می خواهد

وفادار احساسی باشی

که می دانی شکست می دهد روزی نفسهای دلت را . . .


اس ام اس عاشقانه


این روزها می گذرند

ولی من از این روزها نمی گذرم



اس ام اس عاشقانه


مرا به ذهنت بسپار

 نه به دلت

من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم


اس ام اس عاشقانه


پاییز است

اندوه را به برگ بسپار تا با خزان برگ

 اندوه نیز از دلت زدوده شود


اس ام اس عاشقانه


فقط چند قدم ، مانده بود برسم به تو

 اگر این خواب ادامه داشت . . .


اس ام اس عاشقانه


زخمی عمیق بر پهلویم است

 روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب می خورم

و همگان گمان می کنند که من مستم و می رقصم . . .


اس ام اس عاشقانه


من به یاد دل و دل یاد تو را می گیرد

دل اگر یاد عزیزیش نکند می میرد . . .


اس ام اس عاشقانه



شاید با هم بودن سخت تکرار شود

 اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد