اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دل شکسته

اس ام اس دل شکستگی ها





اس ام اس دل شکسته


هیچکس به کار خوبم نمینماید نظر

 هزار دیده به دنبال یک اشتباه من است . . .

  

اس ام اس دل شکسته


یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد
 یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

 سوگند به عشق ، باغبان برگردان
 بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد


اس ام اس دل شکسته


اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام
 خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

 با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق

 همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام


اس ام اس دل شکسته


حکم فراموشیت را آوردند

 ولی به یاد “مهربانیهایت” امضا نکردم


اس ام اس دل شکسته


چه خوش خیال است

 فاصله را میگویم

به خیالش تو را از من دور کرده

 نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من


اس ام اس دل شکسته


در رویاهایت جایی برایم باز کن

 جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد

 خسته شدم از بی جایی


اس ام اس دل شکسته


ما با دلمان هنوز مشکل داریم

 صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

 معشوق خودش می برد و می دوزد

 انگار نه انگار که ما دل داریم


اس ام اس دل شکسته


هرچند تنهایی را دوست ندارم

 اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم


اس ام اس دل شکسته


تقدیر من این است که با درد بسازم
 از این دل نامرد دلی مرد بسازم

 انگار قرار است که من داغ دلم را

 با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم


اس ام اس دل شکسته


چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم ، خانه اش ویران باد

 من اگر ما نشوم تنهایم ، تو اگر ما نشوی ، خویشتنی


اس ام اس دل شکسته

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد