اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غریبی

اس ام اس غریبی و اسیری و غم یار




اس ام اس غریبی

امروز که آینه جوابش سنگ است
در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

 هر کس که نداند تو خودت می دانی
 آری به خدا دلم برایت تنگ است

  

اس ام اس غریبی


مقیاس اندازه گیری فاصله متر نیست
 اشتیاق است
 مشتاق که باشی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است


اس ام اس غریبی


همانند پلی بودم برای عبورت

 به فکر تخریب من نباش
 رسیدی دست تکان بده

 من خود فرو میریزم


اس ام اس غریبی


هر لحظه بهانه ی تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم
 حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی
 من یک طرفه برای تو میمیرم


اس ام اس غریبی


به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد :

 اندوه پنهان شده در لبخندت را

عشق پنهان شده در عصبانیتت را و معنای حقیقی سکوتت را


اس ام اس غریبی


دل بسته ام به پاییز

 شاید دوباره ، از سر مهر بیایی


اس ام اس غریبی


اگر باور داری خاطره ها ماندگارند

 پس آسوده خاطر باش که همیشه در خاطرم هستی


اس ام اس غریبی


جوان ترین شاخه ی گل

از قشنگترین گلهای باغ دلم تقدیم به تو که

خیلی گلی


اس ام اس غریبی


دلبسته به سکه های قلک بودیم
 دنبال بهانه های کوچک بودیم

 رویای بزرگتر شدن خوب نبود
 ای کاش تمام عمر کودک بودیم


اس ام اس غریبی


دوستی نه در ازدحام روز گم می شود

 نه در خلوت شب

 خفته یا بیدار یاد می دارمت


اس ام اس غریبی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد