اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و عرفانی

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین و عرفانی


خواستم زنده بمانم غم یاران نگذاشت

 خواستم غم نخورم دوری خوبان نگذاشت

  

اس ام اس غمگین و عرفانی

شاد باش که از شادی تو دلشادم

 تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم

لذت زندگی من همه خرسندی توست

 بی وفایم که وفایت برود از یادم


اس ام اس غمگین و عرفانی


قلب من در ره عشقت چه اسیر است که تو جان منی

 شهسوار دل من ، گام بنه بر دل و دیده که تو ایمان منی


اس ام اس غمگین و عرفانی


با دیدنت قصد عبادت کرده ام

 با خنده ات احساس سعادت کرده ام

بگذار همیشه بنگرم در چشمت

 حالا که به چشمان تو عادت کرده ام


اس ام اس غمگین و عرفانی


برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست

به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه

 قلبش به خاطر من میتپه


اس ام اس غمگین و عرفانی


زندگی تعداد نفس ها نیست

زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم


اس ام اس غمگین و عرفانی


به اولین قاصدکی که

 از شهر قشنگ زندگی تو بگذرد

 پیغام می دهم که هیچ چیز نمی تواند

 مهرت را از دلم جدا کند حتی

فاصله ها


اس ام اس غمگین و عرفانی


نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم

 ولی من هرکجا باشم خیالت را به سر دارم


اس ام اس غمگین و عرفانی


پایانی نیست

 وقتی که از تو آغاز می شوم


اس ام اس
غمگین و عرفانی


تو دفتر نقاشیهام رنگ چشاتو کم دارم

 بی معرفت نگام بکن فقط نگاتو کم دارم


اس ام اس غمگین و عرفانی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد