اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس جدید


بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای

 در مسیر باد !؟

  

اس ام اس جدید


برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد

 وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش 


اس ام اس جدید


اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت

 زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی

 دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت . . .


اس ام اس جدید


خدایا !

 من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم


اس ام اس جدید


خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن
 یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

دلم از آواز غمگین شب پر است
 لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن


اس ام اس جدید


از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است


اس ام اس جدید


عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

 که به عمری نتوان دست در آثارش برد . . .


اس ام اس جدید


اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم

اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم

اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم


اس ام اس جدید


روزی گذر عشق به ماتم افتاد

ماتم زده شد به حال ما غم افتاد

زان پس بشری به چهره ام خنده ندید

 موها همه چون ریش و دندان افتاد


اس ام اس جدید


دست از پا خطا کنی تعویض میشوی

همین حوالی کسی شبیه توست

این است پیام عشق های امروزی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد