اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید و زیبا

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید و زیبا


دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد

ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری

  

اس ام اس جدید و زیبا


عشق تو همچون افقی بی انتهاست

قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست

زندگی با آرزو ها روبروست

با تو بودن از برایم آرزوست


اس ام اس جدید و زیبا


تو را نه عاشقانه نه عاقلانه و نه عاجزانه

که تو را عادلانه در آغوش میکشم

عدل مگر نه آن است که هر چیز در جای خودش قرار بگیرد ؟!


اس ام اس جدید و زیبا

دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
تو را می خواهم و اینها بهانه ست


اس ام اس جدید و زیبا


دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم


اس ام اس جدید و زیبا


گاهی حس کردن یک آغوش

 فقط لمس پوست با دست نیست
گاهی حس می کنی ، جسمش را

به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست 


اس ام اس جدید و زیبا

از عجایب عشق همین است :

تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد


اس ام اس جدید و زیبا


هرکی عاشق میشه میگه :

 میمیرم برات اما من میگم میمونم باهات


اس ام اس جدید و زیبا

گر دلی دارم بدان در دست توست
گر تنی دارم بدان سر مست توست

گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
کین دل ساده من پیوست توست


اس ام اس جدید و زیبا

نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست

 گوش کن نبض دلم ، زمزمه اش با تو یکیست


اس ام اس جدید و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد