اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده

اس ام اس عاطفی



اس ام اس های گلچین شده


کاش همیشه در کودکی می ماندیم

 تا به جای دلهایمان

 سر زانوهایمان زخمی می شد

  

اس ام اس های گلچین شده


از عجایب عشق همین است

 تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد


اس ام اس های گلچین شده

زمستون رسید

سردت شد خبرم کن بیام برات بسوزم


اس ام اس های گلچین شده

خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن

 یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

 دلم از آواز غمگین شب پر است

 لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن


اس ام اس های گلچین شده


برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد

 وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش


اس ام اس های گلچین شده


هرچه میروم ، نمیرسم

 گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم

 کلاغ آخر قصه ها


اس ام اس های گلچین شده


زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل

 چشم فراموش می کند اما دل هرگز

 پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد


اس ام اس های گلچین شده


دلتنگم ! اما تو را طلب نمیکنم

 نه اینکه بی نیازم ، صبورم !


اس ام اس های گلچین شده


در زمینی که ضمیر من و توست

 از نخستین دیدار ، هر سخن ، هر رفتار ، دانه هاییست که می افشانیم

 برگ و باری است که می رویانیم

 آب و خورشید و نسیمش “مهر” است


اس ام اس های گلچین شده

دستهایت

 تنها بالشی است که

وقتی سر بر او دارم کابوس نمی بینم


اس ام اس های گلچین شده

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد