اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های گلچین شده

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های گلچین شده


بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند

 در خوبترین جای جهان جا داری

 جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد

  

اس ام اس های گلچین شده


دوستان من مثل گندمند ، یعنی یه دنیا برکت و نعمت

 نبودنشان قحطی و گرسنگی

 و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند


اس ام اس های گلچین شده


حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است

 آرام ، بی صدا ، اما همیشگی


اس ام اس های گلچین شده


شد کوچه به کوچه جستجو ، عاشق او

 شد با شب و گریه روبرو ، عاشق او

 پایان حکایتم شنیدن دارد

 من عاشق او بودم و او عاشق او


اس ام اس های گلچین شده


عمر من در عشق خوبان سر رسید
 موی من از عشق خوبان شد سفید
 صد من چون از کبوتر خانگیست
 ناز کردن بر من از دیوانگیست
 من چه دارم از تو پنهانش کنم
 جان تقاضا کن که قربانت کنم


اس ام اس های گلچین شده


بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه

 چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد


اس ام اس های گلچین شده


مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره ی بارانم

 کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم ؟


اس ام اس های گلچین شده


برای شادی روحم صلوات ، لازم نیست

 فاتحه ام خوانده میشود اگر یک لحظه از من دلگیر باشی


اس ام اس های گلچین شده


من هنوز تو را مثل تمام شد مشق شبم ، دوست دارم !

مثل ستاره های رنگی که چفت می خورد به سفیدی دفترم !


اس ام اس های گلچین شده


می پذیرم همه ی تاریکی ها را

 غصه های تلخ دنیا را

غمهای ناتمام روزگار را

 اما نمی پذیرم یک لحظه غم بی تو بودن را


اس ام اس های گلچین شده

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد