اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های ناب عاشقونه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های ناب عاشقونه


میان همهمه برگهای پاییزی

 فقط تویی که از بهار لبریزی

  

اس ام اس های ناب عاشقونه


اینجا رادیو”دل”است

 صدای مرا از عمق”قلبم” میشنوید،این یک SMS نیست

 یک”احساس”پاک است که میگوید

فراموشی درمرام ما نیست


اس ام اس های ناب عاشقونه


مرا ببخش

 اگربه تو پیله کرده ام


قدری تحمل کن
پروانه میشوم


اس ام اس های ناب عاشقونه


میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها

 میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها

 ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها


اس ام اس های ناب عاشقونه


خسته در حبس زمینم

ماه من یادم کن ، به نگاهی

 به پیامی ، سخنی شادم کن


اس ام اس های ناب عاشقونه


وفادارتر از خدا سراغ ندارم

به رسم همین وفاداریست که تورا به او می سپارم


اس ام اس های ناب عاشقونه


دوست دارم اشک باشم

گوشه چشمت بسوزم

تا که افتادم به پایت خاک پایت را ببوسم


اس ام اس های ناب عاشقونه


عجب جوش و خروشی بود عشقت

 خراب باده نوشی بود عشقت ، بهشتم را سیبی داد برباد

 عجب آدم فروشی بود عشقت


اس ام اس های ناب عاشقونه


نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام


اس ام اس های ناب عاشقونه


آسمان با وسعتش تقدیم تو

 رقص ماهی های دریا مال تو هر چه شادی هرچه عشق و هرچه شور زندگی امروز و فردا مال تو


اس ام اس های ناب عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد