اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت

ازته دل داد میزنم،میمیرم از نبودنت

  

اس ام اس عاشقانه


می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟

سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم

بهار من کجایی؟


اس ام اس عاشقانه


چه کردی با دل من نازنینم

 که هر شام و سحر اندوهگینم

 مرا دعوت بکن در باغ چشمت

 که از باغ دلت چند گل بچینیم


اس ام اس عاشقانه


بهترینم

 در دنیای کوچک اندیشه هایم کلامی را که شایسته ی توست نمی یابم

 جز آنکه بگویم در قلب کوچکم به اندازه وسعت آسمان جای داری


اس ام اس عاشقانه


توی برگ برگ وجودم  همش از تو مینویسم

 تا جدا نشی ز قلبم من بدون تو میمیرم


اس ام اس عاشقانه


تمام می شود زندگی ام آن روز که قاب چشمانت بر دیوار دل دیگری باشد


اس ام اس عاشقانه


بهانه های دنیا

تو را ازیادم نخواهد برد

من تورا درقلبم دارم.نه در دنیا


اس ام اس عاشقانه


زندگى با تو برایم بوى ریحان میدهد

بى تو اما بوى ریحان،بوى زندان میدهد


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد