اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات خاص

اس ام اس جملات خاص



اس ام اس جملات خاص


مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد
 جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم

ندانسته آلوده شدم
 نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم

  

اس ام اس جملات خاص


عمری خیال بستم یار آشناییت را

آخر به خاک بردم داغ جداییت را


اس ام اس جملات خاص


استعداد عجیبی در شکستن داری ، قلب ، غرور ، پیمان

استعداد عجیبی در نشستن دارم ، به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو . . .


اس ام اس جملات خاص


با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد


اس ام اس جملات خاص


در تقویم دوستی

 این را به ذهنت بسپار

 روزی به نام فراموشی وجود ندارد


اس ام اس جملات خاص


من در سرزمینی زندگی میکنم که

 به آدم عاشق میگن کودن و احمق

و به آدم هفت خط میگن مرد زندگی


اس ام اس جملات خاص


خدایا !

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم

 تقدیر من است یا تقصیر من


اس ام اس جملات خاص


سلامتی اونی که خنده های بی وقفش

حجابی به روی قلب آکنده از غمشه


اس ام اس جملات خاص


وقتی دیدی ناراحتی یا خوشحالیت

 براش فرقی نمیکنه

 دیگه وقتشه فراموشش کنی


اس ام اس جملات خاص


بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم

وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم


اس ام اس جملات خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد