اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاطفی و احساسی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاطفی و احساسی


یادت را

به تمام دنیانخواهم فروخت

بی آن که ذره ای به یادم باشی

  

اس ام اس عاطفی و احساسی


در زندگی محتاج ۲ چیز باش

قلبیکه دوستش داری

و قلبیکه دوستت دارد


اس ام اس عاطفی و احساسی


اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته

 آرامش درون من دیدن روی ماهته


اس ام اس عاطفی و احساسی


هرجا هستی از سمت چپ و راست

 تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات


اس ام اس عاطفی و احساسی


تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم

 خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است


اس ام اس عاطفی و احساسی


پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم
 با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم
 آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم


اس ام اس عاطفی و احساسی


دلم پیش رخ ناز تو بند است
 ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی
 به دل گویم که بخت من بلند است


اس ام اس عاطفی و احساسی


بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه


اس ام اس عاطفی و احساسی


دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند

 نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه


اس ام اس عاطفی و احساسی


میگم شبا ستاره ها

 تا می تونن دعات کنن

 نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن


اس ام اس عاطفی و احساسی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد