اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


استعداد عجیبی در شکستن داری

 قلب ، غرور ، پیمان

استعداد عجیبی در نشستن دارم

 به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو . . .

  

اس ام اس عاشقانه


با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد


اس ام اس عاشقانه


در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

 روزی به نام فراموشی وجود ندارد


اس ام اس عاشقانه


وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدن


اس ام اس عاشقانه


سلامتی اونی که

 با این که در مورد هزار تا چیز صحبت میکنه

ولی تو فکرش فقط یه چیزه

“عشقش”


اس ام اس عاشقانه


من در سرزمینی زندگی میکنم که

 به آدم عاشق میگن کودن و احمق

و به آدم هفت خط میگن مرد زندگی


اس ام اس عاشقانه


خدایا !

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم

 تقدیر من است یا تقصیر من


اس ام اس عاشقانه


سلامتی اونی که خنده های بی وقفش

حجابی به روی قلب آکنده از غمشه . . .


اس ام اس عاشقانه


وقتی دیدی ناراحتی یا خوشحالیت

براش فرقی نمیکنه ، دیگه وقتشه فراموشش کنی


اس ام اس عاشقانه


بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم

وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم


اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد