اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دو بیتی عاشقونه

اس ام اس شعر عاشقانه





اس ام اس دو بیتی عاشقونه


قسم به آیه ی چشمت ، به خوبیت به صفایت

 دوباره مثل همیشه ، دلم گرفته برایت

  

اس ام اس دو بیتی عاشقونه


سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست
 شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

 آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری
 که جهنم نگزارد به تنم تاثیری


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


یک سمت تویی و عشق : مرگی ساده
 یک سمت جهان به قتل من آماده

 می ترسم ! مثل بچه گنجشکی که
در دست دو بچه ی شرور افتاده


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


عشق یعنی موسیقی اسم تو
 ساده اما تا ابد شنیدنی

یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل
 بهترین دلیل عاشق شدنی


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


آسمان فرصت پرواز بلندیست
 قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی

زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست
 هرکجا خندیدیم ، زندگانی آنجاست


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


برایت آسمانی خواهم کشید
 پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها
 من غرق آن همه مهربانی


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است
 فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود
 گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


جز یاد تو در دلم قراری نبوَد
 ای دوست به جز تو غمگساری نبوَد

دیوانه شدم ز عقل بیزار شدم
 خواهان تو را به عقل کاری نبوَد


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


دیگر در این قمار نباید زیان دهم
 بگذار در جدا شدن از یار جان دهم

همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش
چون بوته زار دست برایش تکان دهم


اس ام اس دو بیتی عاشقونه


نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه
 که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه

من محال است به دیدار تو قانع باشم
 کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه


اس ام اس دو بیتی عاشقونه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد