اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دو بیتی عاشقانه

اس ام اس شعر عاشقانه





اس ام اس دو بیتی عاشقانه


بجز دستت ندارم یار دیگر
 بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست
 نگاهم کن فقط یک بار دیگر

  

اس ام اس دو بیتی عاشقانه


اگر چه عاشقی پر شور بودیم
 به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم
 من و تو وصله‌ای ناجور بودیم


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
 افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد
 تو عاشق کیستی که هم رنگ منی


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


مبادا مثل برگی زرد باشیم
 رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر
 بیا ای دل همیشه مرد باشیم


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


شب در خم گیسوی تو عابر میشد
 با هر نفست بهار ظاهر میشد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم
 با دیدن چشمان تو عاشق میشد


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


من و باران، من و دریا، من و تو
 من و شب‌بو، من و فردا، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم
 من و مجنون، من و لیلا، من و تو


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


دلم باغی پر از ریحان و گل بود
 به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل
 مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟
 عروس این چمن بودی چه می‌شد؟

چرا چون باد رفتی از کنارم؟
 همیشه مال من بودی چه می‌شد؟


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


رها کردی چرا دست دلم را؟
 به خاک و خون کشیدی حاصلم را

مرا تو می‌کشی صدبار در روز
 ولی من دوست دارم قاتلم را


اس ام اس دو بیتی عاشقانه


سراسر خواب من کابوس، کابوس
 ندارم در شبم فانوس، فانوس

به دل آمد بگویم من تو را دوست 
 ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس


اس ام اس دو بیتی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد