اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و قشنگ

اس ام اس احساسی




اس ام اس زیبا و قشنگ


تو آن ستاره ی منی

که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم

 به عالمی سفر کند

  

اس ام اس زیبا و قشنگ


پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف

 آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند

 بباران


اس ام اس زیبا و قشنگ


باز آمدنم به خدمتت دیر نشد
 اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

 یک موی تو را به عالمی نفروشم
 تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد


اس ام اس زیبا و قشنگ


خرابتم
 نذار هرکی از کنار ما رد میشه
 بگه این خراب شده مال کیه


اس ام اس زیبا و قشنگ


دوستت دارم

 رازیست که در میان حنجره ام دق میکند

 وقتی که نیستی


اس ام اس زیبا و قشنگ


قلابت را بدون طعمه بینداز

 اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند


اس ام اس زیبا و قشنگ


گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم

 من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم


اس ام اس زیبا و قشنگ


تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم

باز در حضور تو آشفته خویشم
در سفره عشقت درویش درویشم


اس ام اس زیبا و قشنگ


میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست


اس ام اس زیبا و قشنگ


واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم


اس ام اس زیبا و قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد