اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه فلسفی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه فلسفی


گل روتو گل نداره، پیش تو گل مثل خاره
همه دنیا به چشمم، با همین یه گل بهاره

  

اس ام اس عاشقانه فلسفی


درفلسفه ی وفا چنین آمده است:

دل وقف شکستن است..بیهوده نرنج


اس ام اس عاشقانه فلسفی


اگر نهایت دوست داشتن

 در یک قطره باران است
 من دریا را تقدیمت میکنم


اس ام اس عاشقانه فلسفی


آموخته ام:

 کسی که

 یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد


اس ام اس عاشقانه فلسفی


به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند


اس ام اس عاشقانه فلسفی


اینجا زمین است ، زمین گرد است

تویی که مرا دور زدی!

فردا که به خودم برسی، حال و روزت دیدنیست


اس ام اس عاشقانه فلسفی


همیشه حرارت لازم نیست

گاهی از سردی یک نگاه

 میتوان آتش گرفت


اس ام اس عاشقانه فلسفی


حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

 لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار

 دلـم را فـرستــاده ام

دنبـالـِـ نخــود سیـــاه


اس ام اس عاشقانه فلسفی


چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم



یک صحرا گذشته است


اس ام اس عاشقانه فلسفی


می سپارمت به خدا

خدایی که هیچ وقت تو را به من نسپرد


اس ام اس عاشقانه فلسفی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد