اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ASHEGHOONEH

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس ASHEGHOONEH


زندگی

 نفس کشیدن و زنده بودن نیست بلکه قانون باورهاست

 پس باور کن به یادتم

  

اس ام اس ASHEGHOONEH


روی چمن نوشتند لطفا گلی نچینید

 اما چه سود طوفان خواندن نمی توانست


اس ام اس ASHEGHOONEH


با این دل است که عاشق می شویم
با این دل است که دعا می کنیم

با همین دل است که نفرین می کنیم
و گاهی وقت ها هم کینه می ورزیم


اس ام اس ASHEGHOONEH


من یاد خوش دوست به دنیا ندهم
 لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند
 گرد رخ وی به چشم بینا ندهم


اس ام اس ASHEGHOONEH


در عشق مثل خورشید باش

 در مهربانی مثل باران و در صداقت مثل چشمه


اس ام اس ASHEGHOONEH


چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
 گونه ام بستر رود

کاشکی همچو حبابی بر آب
 در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود


اس ام اس ASHEGHOONEH


لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست

 در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست


اس ام اس ASHEGHOONEH


اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی

 بدون هرگز از یادش نرفتی


اس ام اس ASHEGHOONEH


هر سحر آفتاب من بودی
 همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت
 تو تمام حساب من بودی


اس ام اس ASHEGHOONEH


دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
 در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
 بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست


اس ام اس ASHEGHOONEH
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد