اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های ناب عاشقونه

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس های ناب عاشقونه


اونی که دوستت داره زندگیشو پات میریزه که فقط شادیتو ببینه

تویی که دوست داشته میشی هزارتا ناز میکنی براش!

  

اس ام اس های ناب عاشقونه


گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت

تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند


اس ام اس های ناب عاشقونه


این جمله را هرگز فراموش نکن

“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است”


اس ام اس های ناب عاشقونه


دیدگانت را نبند

 نگاهت را ندزد ، تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم

از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود


اس ام اس های ناب عاشقونه


تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست

بلکه هر لحظه دلم مست تماشایى توست


اس ام اس های ناب عاشقونه


اون لحظه که گفتی

 یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم 


اس ام اس های ناب عاشقونه


چه رابطه مرموزی است

میان پیداترین زخم و پنهانترین راز


اس ام اس های ناب عاشقونه


احتیاط باید کرد

همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز

بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند


اس ام اس های ناب عاشقونه


باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


اس ام اس های ناب عاشقونه


عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است


اس ام اس های ناب عاشقونه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد